środa, 24 września 2014

Podziękowania i plany na najbliższą przyszłość




 Witam!

Premiera mojego bloga spotkała się z ciepłym przyjęciem z Waszej strony moi drodzy. Za wszystkie wyrazy uznania i nieskrywanej radości serdeczne Bóg zapła(cz). Doliczyłem się ponad trzydziestu potencjalnych czytelników i komentatorów, to jak na początek fenomenalny wynik. Wśród czytelników znalazł się mój brat Sławek (pomachaj Państwu) co, nie ukrywam, jest dla mnie miłym zaskoczeniem. 

Postanowiłem podzielić się z Wami planami na przyszłość. Oto o czym przeczytacie w październiku na Blogu (nie)śmiertelnie poważnym:

Purytanin i barbarzyńcy – esej będący opowieścią o spełnionym marzeniu i czytelniczej fascynacji twórczością pewnego pisarza.

Książka dekady – recenzja dwutomowej antologii, którą będę starał się Wam polecić, choć nie będzie to łatwe zadanie.

Prawdziwi Detektywi – na gorąco spisane wrażenia po obejrzeniu pierwszego sezonu serialu Detektyw. Nie ukrywam, że w tym temacie liczę na ostrą polemikę z Waszej strony.

Do następnego wpisu!

Ps: Dziś w autobusie widziałem kobietę z podbitym okiem, która stała obok faceta z wąsami… to dość niepokojące, że autobus był żółty…
  

3 komentarze:

  1. Wchodzę, widzę Nosferatu, myślę: zacnie! Czekam na realizację październikowego programu i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wstępniaczek już jest, teraz czekamy na kolejne teksty Pana Redaktora :) Jakoś tak jestem pewna, że wciągnie mnie ten blog.

    Ps. Jeśli się da, udostępnij opcję publikowania komentarzy bez logowania. Z doświadczenia wiem, że nie zawsze i nie wszystkim się chce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma takiej opcji. Dla leniwych jest FB.

    OdpowiedzUsuń