piątek, 22 maja 2015

Wyniki ankiety



W dniach 19 kwietnia do 20 maja na stronie Ankietka.pl mieliście możliwość wypełnienia ankiety dotyczącej niniejszego Bloga.  Poniżej omawiam jej wyniki.
 

Na ankietę odpowiedziało dwunastu respondentów. Wszystkim ankietowym „apostołom” dziękuje za odzew. Przyznam, że ankieta nie należała do skomplikowanych, dzięki niej poznałem zarys waszych gustów. Odpowiedzi na siedem pytań zajęły Wam średnio minutę i dwadzieścia pięć sekund. Ankietą zainteresowały się 44 osoby. Przyznam, że ten wynik nie miażdży... .

Zdecydowana większość z Was chce czytać felietony mojego autorstwa, oraz recenzje filmów, książek itp. Opowiadania, satyra i poezja  powinny się pojawiać rzadziej, co nie znaczy, że w ogóle znikną z łamów. 

Poziom merytoryczny i techniczny tekstów oceniacie zdecydowanie jako bardzo dobry (75%) i dobry (25%). Wszyscy ankietowani odwiedzają kryptę nadzwyczaj regularnie, co bardzo mnie cieszy! Polecili byście mojego Bloga znajomym i tylko jeden respondent nie był pewien czy by go polecił.

Po równo rozkładają się siły między oglądającymi multimedia, a tymi którzy tego nie robią. Dla pięćdziesięciu procent z Was tekst i obraz jest równie ważny. Za to trochę ponad czterdziestu jeden ankietowanych zwraca większą uwagę na tekst. Szatę graficzną Bloga oceniacie jako dobrą.

W najbliższym czasie zaczną się pojawiać teksty dłuższe, podzielone na kilka części. Publicystyka będzie szła w stronę szeroko pojętej kultury. Tematy polityczno – społeczne też znajdą trochę miejsca w mojej krypcie. 

Do przeczytania już niebawem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz